Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 09:00:08 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/03105 
aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Soolu küla, Männituka 
(Üksikelamu ) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistu , millele elmut projekteeritakse asub 
transpordiametile kuuluva tee teekaitsevöövndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27259902>  (menetlus nr: 
473677), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (ARTHUR AINSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister